DET PUCKOT SOM KOM PÅ MATTE HADE INGET LIV OCH SÄKERT INGA KOMPISAR!

Matematik is death!
seriously.. it makes me wanna kill someone..


Jag är så jääävlaa dålig på matte för har ett sådant enormt dåligt minne. Hade extra mattelektion idag för att vi ska ha prov imorgon på andragrads funktioner * suck * och det gick skit bra verkligen.. men nu typ 8 timmar senare så är allting borta! Finns inget kvar * ljud av syrsor hörs i bakrgunden vaaarföööör ?!!?

Asso för jag har liksom klarat alla andra prov med G eller G + Rest, men nu går det bara inte och jag tänker inte få IG på ett helt ämne bara för att jag misslyckats på 1 ända jävla prov liksom, aldrig i livet! 
Usch.. mår bara dåligt utav detta, hatar verkligen matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0