BRUSH.. IT.. OFF!!!

Goooodmoooorniiing Viiieeetnaaa.. öhum.. Sverige  ;) 


Idag känner jag en känsla utav brush it off, brush it off, brush it off! Keep going - life's a bitch and then you die so fuck them and lets get high! YEEJAAA!

Sitter här med, kan ni gissa vad ?  Teeee  ;D  Inbringar rooo i min kropp  (^^)  Nej men seriöst så vill jag inte gå in på detaljer men jag har liksom en känsla utav: fuck this then, nu fortsätter!  Låter ganska brutalt men det är en överlevnads instinkt..   

Idag har jag i alla fall projekts redovisning i skolan och asso vi har kämpat med vårt arbete men nu på sista tiden så har vi gått ner till 0 i våran produktion och redovisningen ser inge bra ut alls men det är för att vår egna lärar praktiskt taget sänkte vårat drag - "nej det behöver inte alls vara så mkt" hade hon sagt om vissa delar utav våran redovisning vilket fick oss att känna att varför ska vi satsa om det ändå inte läggs så mycket vikt på redovisningen i betyget så ah, men är ändå fett nöjd med hela projektet där vi gjort något bra för andra - gjort mat för hemlösa!  :)  Så hur det än går så är jag nöjd..

Sanna Bråding är just nu på "Vakna med The Voice" istället för Josefine Crawford ( vet inte varför ) men hon är grymt-skön alltså  ;D  Det äändaa som jag vill göra är att vaxa hennes överläpp haaha, hon har sån där mustach skugga  x)  INTE snyggt..    Men annars verkar hon fett skön hehe.

Nu ska jag fortsätta göra mig iordning, te´t är slut och mackan är uppäten - vad har jag mer att leva för ?  OMG!
Baay Baay  ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0