"ARE WE HUMANS OR ARE WE DANCERS"

Så.. vet inte men ångesten börjar släppa lite.. men vem vet, kan ju lika gärna komma tillbaks imorgon - men!
Tänker i alla fall gå och lägga mig med ett lätt sinne
  :) 


Är så lugn för har kommit på när jag mår som bäst  -  när jag dansar.. jag är ofta frustrerad på dansen ( haha, som idag ) men när jag väl dansar, när jag kan dansen och att få se när alla andra dansar synkroniserat  -  DÅ! Mår jag som bäst  * 

Jag älskar verkligen att dansa och att få dansa till en koreografi och låt som man verkligen älskar är det bästa som finns!  Blev så glad nyss för satt och snackade med lilla Villish (Tryck för att komma till hans blogg ) om dans och musik ( stackarn.. måste ge honom en lektion i musik hehe ) och det är liksom verkligen kul att snacka med någon som har samma intresse som än själv och förstår innebörden utav vissa saker som dans då da  ;D 

Här är f.ö min absoluta favorit koreografi ever made! Från "So You Think You Can Dance" skapad utav Mia Michaels

Ave Maria--So You Think You Can Dance



GOD NATT!  ;D

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Har du försökt tolka texten på den låten av The killers? Den är nog mer djup än jag fattar för jag tycker den är svårtolkad. Are we human or are we dancers...

2009-03-06 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0