ÄLSKAR SIN BROR.. SAKNAR SIN BROR..

Brooor.. min älskade bror..


Över 7 månader har gått och jag känner mig förstörd och ensam.. så ensam! Hela tiden är det saker som påminner, påminner om hur hemsk värld vi lever i - varföör du ?!!? Varför en sån underbar människa som vill alla gott  ?!!?

Saknar dig så enormt, ingen är som dig och ingen relation kommer bli som den du och jag hade.. du är min bror, min själsfrände, min bästa kompis, min vägledare.. hur ska jag klara det här livet utan dig ?  Allting känns bara så fel och hopplöst.. varför liksom ?!!? Ingenting kommer någonsin bli detsamma utan dig vår älskade mullis*

Jag saknar min bäste vän! Jag saknar min brooor.. Jag förstår inte hur jag ska kunna gå vidare utan dig, hur ska jag utvecklas som person och kunna bli den bästa utav de bästa utan dig vid min sida som rättar mina fel och visar vad som är vad..

Den här veckan har vart så jävla hemsk, jag har inte velat göra någonting och inte orkar göra något.. jag vill bara ha dig vid min sida.. Jag vill att du ringer mig och frågar om jag vill kolla på film, så klart vill jag komma men ändå kommer du fresta mig genom att säga att du har öl hemma, kan du inte göra det ? Jag vill höra din röst..

Andra som inte är inblandade förstår inte.. dem tror att det går tillbaka till det normala efter en tid.. en lång tid men det gör det inte, ingenting kommer någonsin kunna bli som tidigare för en stor del utav mig finns inte vid mig, fysiskt sätt, längre och allt jag vill är att ha dig här hos mig så att jag kan få krama dig och bara få vara..

Att ha en framtid uppbyggd med förväntningar och mål som sedan
kraschar ihop helt framför än är förstörande.. jag är förstörd!

Jag saknar mig älskade store bror, han som jag sett upp till hela mitt liv, han som format mig till den jag är idag och han som med sina stora vingar skyddade mig från allt det hemska i världen.. hur kan jag överleva detta nu när du inte finns kvar ?!!?!?!? 

Älskade Tony jag gråter varje gång jag tänker på hur det är just nu och jag gråter så fort jag ser dig, ofta utombords men alltid inombords och jag vill bara att du ska förstå hur mycket jag älskar dig och att ingen någonsin kommer kunna ta din plats för ingen kommer vara så underbar mot mig så som du vart genom livet  <333333


Niklas saknar sin bror.. Niklas älskar sin bror..
Hans bror är en del utav honom!

Kommentarer
Postat av: Skolfröken G

Ibland är livet bara så sjukt jävla orättvist. Det finns inga ord.

2009-03-07 @ 21:32:53
Postat av: Nicklas

Tell me about it.. det är det verkligen..

2009-03-08 @ 17:59:13
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0