NO HAIRDRESSER

WHY ? WHYYY ?!!?
Varför tar man semester i Juli ? Kan någon säga mig det ?!!?


Ska jobba idag * yeaaj * men börjar inte förens 14.00 och tänkte då att jag skulle hinna dra ner på stan innan och klippa mig ( klippa allting lite kortare bara ) men neeeeej.. Niklas måste fortsätta gå runt med crazy hair som vägrar stylas!

Varför undrar säkert ni ( ? )

Jooooo för att mr. hairdresser har valt att ta semester till den 15.e juli  -  HOW RUUDEE!!  Ego, tänker bara på sig själv och inte oss andra som vill se fräscha ut  :(  Så nu måste jag vänta till den 15.e innan jag kan få snyggish hår igen, men men - life goes on.. även om det är jobbigt!

Talk to y'all later  ;) 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Du klarar det, du är fin ändå uan att vara nyklippt! Snart är det den 15:e juli. Är på landet och kollar på TV - Jackson! <3

Kram Nicklas!

2009-07-07 @ 17:46:58
Postat av: Niklas

Tack så mycket Gunillish ^^

ooooh, vare fint ? Jag kunde ju inte se det eftersom jag var på minnes ceremonin på Sergels Torg men har haft släktingar som spelat in det :)

Kram

2009-07-07 @ 20:48:02
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0