YF IZ LOOOVEEE!

Jahaap, så nu är man hemma da och ja - jag skriver faktiskt här * crazy sauce huh *
Vill orka skriva, vill skriva.. klarar jag det ? Inte fan alltid men jag kommer deffinitivt försöka  :) 

  • WITH GOD AND THE POWER OF COFFEE AT MY SIDE  -   I WILL PREVAIL!

Har ju faktiskt börjat dansa, professionellt också  -  crowd goes: what  (O.O)  -  eller en början mot professionellt i alla fall  :)  Jar börjat dansa på en Yrkes Förberedande danslinjeJ.A.M Dance Studio här i Södertälje!
... och jag ääälskaaar det! Först för att, well - de är dans! What's there not to love ( ? ) Jag mår underbart när jag verkligen får dansa, sen för att gruppen jag dansar i är fylld med underbara människor  <3  Massa sköna snubbar och snubbor som alla kan dansa och tillslut för att jag får testa på så mycket saker, jag är upptagen med dans liksom - det jag alltid velat vara!  ;D 

So yeaaah..  -  YF IZ LOOOOVEE!!



Hade idag ingen lärare på plats när vi skulle ha Jazzlektion så istället fick vi gå ihop 1 + 1 eller 2 + 1 och göra en JAZZ koreografi tillsammans som skulle vara 6 eller 8st 8.or lång * woow, dans snack *  men iaf, lite kul blev det ju när allt man gjorde ändrades och blev streetdance aktigt istället * jiiszees * jag är skadad p.g.a Jonas * YEAAJ * Haaha. Min lilla grupp på mig och två tjejer har gjort skönaste dansen  :)  Älskar den, det tråkiga är att vi bara hann komma på 3st 8.or men det ska nog gå fint  ;) 

Meenmen.. vet faktiskt inte alls hur det kommer sluta med den här bloggen.. vill verkligen skriva och alla ni som känner mig - ni vet att jag konstant har tankar och ideér ( som jag egentligen borde hålla för mig själv ) som ja vill dela med mig
så jag kommer i alla fall försöka att skriva här så gott jag kan  ;)  Ge mig gärna en liten kommentar för att veta att ni finns där ute så kommer det nog gå bättre, see ya later!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Äntligen Niklas, har väntat på att du ska upptadera. :P puss <3

2009-02-20 @ 14:00:42
URL: http://jofelin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0