VARFÖR ?

OOH!!
Nu kom jag på en sak som jag satt och funderade
över igår och måste bara få ur mig det sen är det klart..


Igår på SSK - Djurgårds matchen så började alla i SSK's hejjarklack skrika: 1 match av hundra, Ja ni ser 1 match av hundra.... why ? Det skriker man liksom när man förlorar och menar att: ni ser bara denna, vi har vunnit på fler.. men va fan skriker man de om man leder ? Med ganska ok poäng också.. helt förvirrande för mig asso men det kan ju vara för att jag är så jävla trött också, kanske tänker ologiskt.


Kommentarer
Postat av: Ett annat SSK-fan.

De skriker "1 match av 100" på grund av att i princip alla Djurgårdens hockeyfans egentligen är fotbollsfans, om du tänker på det på någon kommande match mot dem så ser du att de har ljusblå och mörkblå tröjor, alltså fotbollströjor, och de ser väl inte 1 hockeymatch av 100 precis, men i närheten. ;) Du kanske också har hört att SSK-klacken brukar skrika "Fotbolls-supportrar"? Har samma samband. Ville bara förklara så du förstår. ;)

2009-03-02 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0