SSK FTW!

Ingen uppdatering igår för hade verkligen no-time-ever!

Nu sitter jag i alla här på jobbet och har svårt att hålla ögonen öppna * please oh please don't let me fall asleep * Dagen gick igår gick till på det sättet att jag började jobbet 09.00 och jobbade till 15.00 * iiinteee en lugn dag kan jag säga, mådde skit * och ah, sen vid 15.00 slutade jag och hade planerat att träffa Carolina på stan för att käka och umgås för att jag skulle jobba igen klockan 18.00 och häär är de trickiga:

Jag hade en bussremsa med 2 stämplar, en som jag åkte TILL jobbet med och en som jag åkte FRÅN jobbet med. Så när jag slutade jobbet så gick jag ner till stan sen gick jag tillbaka till jobbet ( för att gå på ssk match med en utav de boende ) och med hans kort då så åkte jag runt till Scaniarinken o.s.v och sen när jag kom tillbaks från matchen skulle jag ta min sista stämpel och åka hem..

När jag sedan får reda på att allas lilla Carro ligger hemma och sover p.g.a tidigare fylla så inser jag att jag är ensam och fast nere i centrum.. vad fan ska man göra ? och det jävliga var att absolut alla var upptagna så tillslut så sket jag i allt, satte mig på Nancy's själv och började plugga. Käkade såklart också, det var D-E-A-licious!
Satt mig ner och skrev noteringar angående en bok jag läser i Engelska B - Rainbow Boys av Alex Sanchez, en skit bra bok! Den borde ni verkligen läsa. Det är en romantisk. glatt-pirr-i-magen bok fast kärlek mellan killar.. älskar den ;D 

Så ja, sen efter 3 timmar drog man sig tillbaka till jobbet för att gå på ishockey.. hoppet var ju inte riktigt på högvarv det heller. Var ju glad över att äntligen ha tid att få gå på en match men SSK har ju inte precis spelat så jävla bra på sistone men de är här som ett fett á la Tony Irving MEN kommer in  (^^) DEM VANN!!!!

Dem vaann över Djuurgååårdeen!!! Haaha, skit roligt. Var en underbar match och alltså jag har ingen aning om själva sporten ishocket utan vet mer vart lagen kanske kommer ifrån och att det betyder mål om pucken är i nätet liksom haha, men jag tyckte verkligen att dem spelade bra igår! Dem passade varandra skit bra, inge jävla klantigheter där dem missar pucken eller ramlar medan dem ska skjuta iväg pucken o.s.v. Utan dem passade varandra skit bra, jävligt bra teamwork och dem var ! Svensk ishockey är ju lite små fjollig så där att man inte får ens toucha varandra utan att bli utvisad men det kändes som om att både Djurgården och SSK verkligen ville detta och samtidigt tillät lite mer ruff-stuff.
  • So YEAJ! Mer av detta vill vi se..

Men samtidigt vill jag inte ta ut något i förväg för vi vann faktiskt första matchen med Britén också och trodde att han var någon mega gud som skulle vända hela skiten men ah, det gjorde han ju inte.. han tröck ner dem lite längre ner i skiten * inte bara hans fel dock * så efter det gick alla runt med bajs i ansiktet!

Så vi får allt ta och se hur detta går.. hoppas gör man ju alltid dock.

Är även så jävla glad över en sak och det är att jag fick hem lönespecen igår för Januaris svett och tårar och YES! Den täcker hela min första dansavgift * Niklas är skit glad *. Har vart så jävla rädd att pengarna inte ska räcka till men första månaden kommer ju funka i alla fall :) 

Sorry att bloggen fått lida lite men efter sportlovet ska det nog funka igen * även om livet är jäktigt *
Puss & Kram på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0