JUL RÖJJ

Haajdii hooe everybody  :)


Alltså seriöst, snöö, snöö och mera snöö - yeaaj! Kan folk snälla sluta klaga över snön, jävla svennebananer som alltid ska klaga.. annars klagar man över att det inte finns någon snö alls och nu finns det skit mycket men då är det för mycket, jeeez louiiize!

Jag går runt som på moln, fryser lite då och då och gnäller något kanske men tänker ändå alltid: en vit jul ? kommer vi få det - hoppas :) Liksom jag är fortfarande pessimistisk och bara: ahmen fan, snön kommer smälta bort dagen innan jul och vi kommer få leva med asfalt... men ändå hoppas man liksom att, joo.. men det kommer finnas snö. Så ah, iaf  ;) 

Kom nyss hem från bruur. Vart och hälsat på honom och hans familia i Nykvarn i och med att han fyllde år i tisdags ( ? ) så fikade lite och kollade på Jönssonligan-Maraton på på TV 400snacka värsta citat filmerna haha x)

Nu så är det i alla fall planerat att jag ska gå in i mitt rum och röja en skrivbords hutch som jag har ståendes i vägen och efter det traska ner i källaren och hämta upp 2 julgranar: En till vardagsrummet och sedan min egna som jag ärvt efter brorsan, min fina svarta julgran  ^^  <3  It's so ME  ;D 

Önskar dock att jag hade värsta glitter jirlangerna som jag skulle kunna dekorera hela mitt rum á la Amerikana way haha men nope, ska se om jag har någon sad-litle-santa som jag kan sätta upp. Har min underbara stjärna i fönstret which is to die for så nöjer mig med den  :)

Sen planera lite.. eventuella julklapps köp ? Julklapps bak ?

Kommentarer
Postat av: Gunilla i Luckan

GOD JUL Nicklas!

2009-12-20 @ 22:59:14
URL: http://igelstaluckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0