END OF THE DAY

Shullululu ya'll!


Sitter här nu och kollar på filmen Coyote Ugly medans jag dricker lite vin ( Black Tower in my heart ). Imorgon är det måndag och jag jobbar lite extra ( 07.00 - 14.30 ) och ah, sen blir det att packa upp min julgran: Jag kom ihåg att det var jobbigt att packa upp julgranar men inte så jobbigt, så jag orkade bara packa upp julgranen för vardagsrummet. Men nu när jag tänker på det så tror jag nog att jag ska prioritera min farmor och farfar först och gå upp till dem imorgon, ta ner deras julgran från vinden och klä den  :) 

Så yes, så får det bli.

Fick plötsligt världens sug att dra till göteborg nu. Jobbigt bara att det inte finns en chans att man har råd men ah.. senare någon gång kanske.

Nu ska jag bara checka lite högskole-kurser. Man skulle ju skickat in ansökningar för längesen men folk kan ju hoppa av o.s.v så ska bara kolla lite om de finns någon intressant, mindre kurs  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0