ROLIG RUBRIK SÖKES...

Jag börjar få sluuut på energiska rubrikeeer, ÅNGEST!


Sitter här nu och chillar. Jobbat idag och snaaackaa om att det kändes som om att man var överflödig: Vid 09.45 så var ALLA boende på sina jobb och där sitter jag... vad faan ska jag göra ?!!? Jag tvättade... men efter att ha slängt in tvätten, vad ska jag göra då ? Jag gick så långt att jag gick ut till ett förråd och hämtade upp en massa lådor med latexhandskar för att fylla på förrådet INOMHUS... DÅ är man uttrååkaad.

Samtidigt hade jag sovit i ca 4 & ½ timma inatt och jag är sån att jag kan klara mig på det, så länge som jag rör på mig. Hur mycket tror ni jag rörde mig i våra mega fotöljer som vi har medans jag kollade på tv ? ( Jag låter er suga på den frågan i några minuter )

Så ah... när klockan väl blev 14.30 så jublade man ju av glädje liksom  x)  Liksom jag ogillar inte att jobba, men jag ogillar att behöva sitta still  :p Liksom fatta att jag fick betalt för att sitta haha.

Men ah, efter jobbet drog jag ner till stan för att kolla eventuella julklappar till mig själv. Min kusin fick mig i julklapps utdelningen och han har ingen aning vad han ska köpa haha så tänkte hjälpa honom lite hehe men vet ni vad Det är fan svååårt att hitta något  :p  Han är verkligen inte lätt att handla åt heller men fick höra att han ville ha halsduk, vantar och så - så det köpte jag  ;)  Ska försöka göra något roligt med det i och med att det inte är en rolig julklapp haha! Men lite Michael Jackson saker o.s.v är nog helt ok om man köper  :) 

Efter min julklapps-runda så drog jag hem till farmor och farfar för att hjälpa dem julgranen. Farmor är så söt bara: Jag trodde du glömma ( ? ) Haha.. men nej, jag pallrade mig dit och hjälpte och dem blev glada av det  :)  Men eeen sak fattar inte jag.. medans jag stod och dekorerade julgranen med allt ( verkligen allt ) så säger farmor:

"No vi inte behöver lora barn längre, för ingen så liten.
Att jultomten komma"

... vad menar hon med det ? ska inte tomten komma ? kan någon snälla förklara det för mig ?
Men men. Får försöka komma på det sen ( ? ) Käkade ju såklart där när jag var klar, blev mätt som en gris ( as always ) och däckade så klart i soffan.. vaknade vid halv 9 haha och farfar och farmor är så jäääävla söta!!! Ännu speciellare är det när farfar gör det:

Alltså OM du somnar hos dem.. så kan du vara säker på att du vaknar med en jacka eller filt över dig eftersom dem är rädda att du ska frysa när du sover och det ännu sötare är att farfar är verkligen en gammal, gammal man. Med rullator inomhus som stånkar och stönar varje gång han rör på sig. Men ändå så tar han sig från vardagsrummet, ut till hallen - tillbaka till vardagsrummet ( tar kanske 7 min haha ) och så kommer han med en jacka att lägga över än. Liksom huuur gulligt är inte det ?!!? Tänk er också att min farfar är en typisk invandrar gubbe som är väldigt sträng med kortstubin.. därför blir det ännu gulligare hihi. Det lite roligare är dock att farfar röker oftast inomhus, så jackan man får på sig luktar som en skorssten så ibland när jag märker att jag fått den över mig så måste jag täcka näsan med min egna tröja p.g.a röklukten HAHA  x) Men jag står uuut... endast för att det är så jävla gulligt!! Hehe  xD 

Så yes, men nu sitter jag här och kollar på weeds och ser min egna julgran ( fortfarande i sin låda ) ståendes framför min hylla. Som den goda samarit jag är så har jag prioriterat andra före mig ( jag borde bli helgon förklarad ). See ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0