REKLAMINSPELNING / MODELL FÖR BB UNDERWEAR

Waazuuuup  :)


Alltså... YES - Jag har inte skrivit något på typ forever, men tråkigt nog: Jag är fortfarande arbetslös, har inge pengar och gör därför inte så extremt mycket saker om dagarna och ah, då har jag inget att skriva om eller driven att orka skriva.

Denna blogg kommer förhoppningsvis uppdateras bättre den dagen jag får jobb i och med att det är då jag gör som mest som jag tänker som mest o.s.v  ;)  Men idag då, har haft världens roligaste dag ever.

Dagen började med att man åkte hemifrån 08.15 för att dra upp till "Marika's" i Sthlm, en dansstudio. Där skulle vi repa inför en reklam inspelning för EF Språkresor. EF ville göra en reklamfilm där dansare gör en s.k "flash mob", alltså där människor börjar spontant dansa samma dans mitt på gatan, fast det ser ut som om att alla bara kom dit på måfå liksom. Som den välkända Michael Jackson Flash Mob'en som Bounce arangerade tidigare i sommras i Stockholm - som jag även var med på, hihi  ^^ Kolla längre ner i klippet så får ni se vad jag menar.

Det kom ju en hel del dansare från hela Stockholm ( ca 130 pers sammanlagt ) men vi samlade i alla fall flera stycken dansare igår från Södertälje. Ambra ( 1 utav 2 tjejer i Bounce ) var den som arrangerade allting och det var en utav hennes assistenter som kom till JAM Dancestudios igår och lärde ut koreografin, vi var ca 20 pers från Södertälje  :) 

Men så vi pallrade våra dansanta rumpor mot korsningen utav Kungsgatan och Drottningsgatan och efter det drog vi till Slussen / Götgatsbacken och gjorde samma sak där. Det gick skit nice verkligen, speciellt andra gången och det var så klart en rolig upplevelse. Filmen kommer upp imorgon på www.ef.com/dance - så där får ni gärna klicka in er imorgon  ;D 

Men sedan hände något vi inte hade planerat. När vi var påväg hem så ringde en kompis och sa: Dra till Stureplan, dem står och delar ut gratis Björn Borg underkläder där om man fotas i dem. COOLT tänkte vi, jag spottar på Björn Borg för den svikare han är men tänkte: Gratis underkläder är alltid gratis. Så vi traskade dit i ca 20 min ( omedvetna om att det tar ca 2 min med tunnelbana från Centralen HAHA ) i fallande snö, blöta skor och iskalla kroppar. Men tillslut kom vi fram och ja det var sant: fotas med Björn Borg underkläder på dig och du får dem du har på dig. Man kunde sätta på dem på byxorna om man ville eller på huvudet, sedan skulle man gå in i en reklampelare ( sån där stor cylinderformad reklampelare ) och så stod en fotograf utanför och fotade dig.

Jag gick in med Malin och Sofie  <3  Vi hade alla EF tröjor på oss vilka var helt blåa på ryggen så vi bestämde oss för att stå i endast underkläder och med dem tröjorna på oss. Jag vänd med ryggen mot kameran och dem vända mot mig ;) Top Model Sweden heeree we come säger jag bara hehe  ;p  Kommer nog bli skit snyggt, man kunde hämta bilderna imorgon på Sturegallerian vilket Sofie ska göra imorgon så ah. Väldigt tråkigt dock är att i och med att man inte fick välja vilka boxers man ville ha utan man sa bara sin storlek så gav dem än ett par, så fick jag ett par långa boxers, liksom nästan ner till knäna - wannabe långkalsonger liksom. Fett misslyckat, men ändå. Jävligt kul erfarenhet i alla fall och man fick även ett gratis pannband vilket jag behöver. Så ah, det är vad jag har gjort idag.. FETT VÄRD DAG ALLTSÅ  ;D 

Så yeap, där hade jag ju något roligt att skriva om ;)  Let's see how long it'll take untill the next time that I'll write, shall we.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0