HUMÖR SOM EN BERG&DALBANA

Dagens humör:
färglada ponnysar / rakblads skärande emosar.


Börjar med regnbågs snacket  ;)  Var och repade idag med YF och fyfaan vad jag har saknat alla! Känner fortfarande viss ångest över att det kommer hålla på i 1 år nu istället för ½ men ah, det är på både gott och ont. Men så jävla skönt att för en gångs skull, första på över 2 månader haha, bara sätta sig ner och stretcha arslet av mig!! 

Sen att liksom komma igång med dansen.. jag har ett enormt svettnings problem ( mestadels i ansiktet då ) som är störande och eventuellt väldigt farligt ( svettdroppar på golv + dans = allvarliga skador ) men idag så kände jag bara: oooooh, jag bara glänser av machosexuellt svett! Jag ser skit stark ut hahaaha  x)  Medans resten av gruppen säkert bara: go get a sponge or something!  Men det var jävligt refreshing i alla fall. Men det roligaste var liksom efter själva träningspasset ( som dock var lite halvtaskigt ) då alla flummade, speciellt jag, Malin och Elin.

Dem snackade om någon jävla film typ Stockholm Boogie och om någon idrotts pose typ dem hade sett där och ville testa så visst, jag fick vara deras offer men ah.. två snygga tjejer runt min midja och axlar - who's complaining ?  x) HAHA! I sure as hell ai'nt hehe. Men det blev FETT grymt, ingen blir imponerad känns det som men vafan, coomee on -  de är Niklas we're talking about, världen mest okonditions person som inte har en ända muskel i kroppen liksom och ja höll dem, POÄNG liksom!

Kolla på bilden > här < så ser ni hur vi stod, bara det att vi såg mindre nördiga ut x)

Vi tog egna bilder men Malin och Ville har dem så jag får dem sen, då lägger jag upp  ;)  Annars da.. nu till det mera emo skärande äckligt snus humöret: Det blir nog inget GBG!

Danias föräldrar som ( sorry Dania men det är sant ) har planerat en utomlands resa tydligen för att deras son kommer ta examen snart var smarta * NOT * och berättade för Dania i sista minuten ( !!!! ) att hon får välja på utomlands resa eller GBG eftersom hennes resa till GBG kommer kosta lika mycket som flygbiljetten utomlands tydligen, TACK SÅ JÄVLA MYCKET DAAA!! Liksom vaaaarföööör är man så jävla dum och säger det i sista minuten ?!!?  Det är väl inte som en chock att hanska ta examen, kunde dem inte sagt det tidigare ?!!? OOOOOHH!!  Blir så jävla lack för jag trodde verkligen att den här resan skulle bli av och jag har sett fram emot den under hela sommaren liksom.. Men kände ändå i magen att detta SKULLE hända men jag ignorerade den för ville verkligen tro att vi skulle iväg.. fan, fan, fan, fan!!!

Det är så jävla orättvist alltså och så typiskt, oooooh!!

Men men, finns typ 1% chans att Carolina kan komma med och gör hon det så åker vi men känns som om att det inte kommer slå in även om det skulle vara det roligaste: athra, jag och carro liksom  <3  FUCK OFF ALLTSÅÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0