PULVERISERADE BEN

Daaaamn!
Stället heter inte Fornhöjden för ingenting..


Mina ben är pulveriseeeraadee!!   x)   Jobbade idag, dem ringde igår och frågade om jag ville jobba så visst. Sen tänkte jag vara smart att cykla till jobbet istället för att försöka klämma ut några sista kronor för en bussremsa liksom och sheeet! Det är ju BARA backar i Södertälje. Liksom visst då tänker man ju: ahmen då äre ju nedförsbackar hem, eller liknande men neeeej - dem dära jävla backarna känns som om att dem blir uppförsbackar så fort jag kommer nära * pust *

Har inte cyklat på fleeeraaa, fleeraa år heller och det känns.  Fick låna Namrods cykel som tur är och imorgon fick man ett pass också från 07.00 till 12.00 ( sköna små pass, me likie ) och det blir att cykla då också. Har man tur så får jag jobba till 15.00.

Annars da.. ringde idag till ett vandrarhem i GBG och skulle se om dem hade plats för mig, Therese och Athra nu i helgen men tydligen inte * DAMN * Så nu har vi bara 1 ställe att kvar att ringa och dem öppnar sin tel. tid klockan 16.00 så ah.. finns inget där så kan vi inte åka  :(  BITCH!!  Jag viiiill verkligen!!

och ah, orkar inte skriva om det senaste dagarna aktiviteter nu för vill vara hypad när jag skriver om det haha  x)  Men kan säga puss på E  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0