DEATH TO PRAKTIK!

oh... my... gooooood!


Alltså jag mådde jävla dåligt imorse för det kändes som om att jag hade sovit i kanske 2 timmar. Jag gick upp - såg att håret såg någorlunda bra ut och gick sen och la mig en halvtimma ( eftersom jag då skippade dusch och iordnings tid för håret ). Efter det gick jag upp, käkade, klädde på mig och gick sen och la mig en timma igen hahaha ( det tar inte bara en halvtimma att duscha och göra sig iordning kom jag på så jag hade mycket tid över så jag bestämde mig för att sova en halvtimma till ) - Vaknade och tänkte liksom: neeej, jag ska fan sova en timma till även om jag kommer sent för jag klarar inte det här.. låg och försökte somna om men det gick inte... det var som om att något hindrade mig psykiskt! Irriterande eller vad.. så jag pallrade upp mig själv och drog till praktiken och kom faktiskt kanske bara 5 min sent haha!


-   Under hela den hära tiden messade jag med Athra och hon hade det typ minst lika svårt att kommaa upp ur sängen.. fan jag måste verkligen försöka lägga mig före 11 ikväll.


Nu är jag hemma i alla fall på lunch.. hade ingen mat hemma så det blev korv med bröd ( igen ). Faktiskt så älskar jag korv med bröd men t.o.m jag vill inte ha mer nu, jag vill ha riktig mat så ska be morsan att köpa lite saker tills imorgon så ska jag se om jag kanske kan skrapa ihop något eller så gör väl morsan det som vanligt  :)  Bara det att vi hade liksom inga rester kvar i kylskåpet idag.. Men jag har planerat hela min lunch för imorgon i alla fall som då kommer innehålla solarium och sallad to go!  Hehe, så det ska nog bli bra. Men fyfan för praktiken..

Den är så jävla tråkig, höll på att bli cp imorse och började nästan gråta p.g.a frustration. Väldigt irriterande! Nu ska jag dit och då blir det att sitta i "team möte" i 1 - 2 timmar och sen efter det så ska jag på läkarbesök med en medlem så ah, de var ju det roligaste man får göra idag på praktiken..


TACKA GUD FÖR ATT JAG SKA DANSA SALSA SEN IDAG MED IDA  ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0