WRAP IT UP!

OK!  Så, nu har jag tagit en underbar dusch och den var väl behövd.. var på stranden idag med 1/3 av klassen (  skolkare  ;p  ) och chillade, käkade lite, körde frispie, solade lite och kollade in ögongodis  ;D 

Råkade bränna axlarna lite men det blir nog bra - lotion, lotion, lotion och sedan fin fin bränna - taht's the way to do it  (^^) 

Är ju ledig imorgon men ska uppträda på Oktober Teatern här i stan med dans förening J.A.M så måste vara nere på stan redan klockan 08.15 ( ?!!? WHYYY ?!!?  Vi ska liksom inte uppträda förens 13.00 och sedan 16.00 igen men vi måste tydligen vara där så tidigt ( tror jag iaf, är så seg så vet inte riktigt när jag ska vara där men vet att vissa ska vara där den tiden så då drar jag även dit   ;p  )  Skulle egentligen ba vilja chilla, imorgon äre ju nationaldagen och man är ledig och massa släktingar ska träffas hos min moster och partaaja lite medan jag då inte blir ledig förens kanske runt 18.00  * suck *
Meenmeen, jag älskar ju att dansa så vad gör man inte för dansen.. skulle annars vilja komma till moster och festa loss på kvällen eller eventuellt dra ut med kompisar men ska upp typ samma tid på lördagen sen för att uppträda ännu en gång.. jeeesz! Men de är ju sommarlov snart och då jävlaar blire paaarty paaarty så får bara se till att hålla mig tills dess   ;D  Men nu måste jag faan sova u guys, I'll see ya'll tomorrow  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0