VITT VIN OCH SLÄKT ÄR LIVET!


Tjoohoo
.. Är på strålande humör. Var ute med Lee lite och promenerade och pratade om allt mellan himmel och jord.
Nikita ( en kompis ) nämnde förut kompisar som man är med, så syns man inte på 3 månader och när man väl träffas så är det som om att man träffades igår, allt är precis som vanligt och jag och Lee är precis så! Vi kan inte ha träffats på hur länge som helst men är lika mysiga, kramgoa och glada mot varandra.. älskar det  :) 


( Jag vet inte varför men tycker texten blir lite oseriöst när man använder smilisar har jag märkt så försöker att använda det så lite som möjligt men ibland måste man bara heehe )


Så aa, det har jag gjort idag.. jag har även suttit i telefon och snackar med mor, far, syster, kusin och jag vet inte vad för att prata om imorgon och det kommer bli precis som planerat, woohoo! Jag värdesätter verkligen släkt, familj och vänner så jag älskar verkligen när en massa folk samlas liksom och midsommar aftnar, kräftskivor och 18/20/25/30 års födelsedagar är underbara enligt mig. MIIHI!

... och jag har ju nu blivit så jäkla sofistikerad ( eller inte, haaha ) och har börjat gilla vitt vin som fan och just mina mostrar gillar också det så jag älskar att bara sitta med dem och resten och prata samtidigt som man dricker lite fint vitt vin. Nu är vi ju inge vin smakare - vi kör på box haaha, inte behöver man vara onödigt fin i kanten på så sätt för vinet vi dricker är ju ändå märket Chapel Hills ungersk vin och som ni alla vet så har ju jag ungerskt påbrå och det är faktiskt mitt och mina mostrars favorit vin  ;)  * nödvändig smili heehe *

Så förhoppningsvis blir det en lyckad kväll imorgon.. ska ta med en flaska vitt vin som morsan köpt för man får ju inte komma tomhänt  ;)   ( Kom med 1 liter vin och drick 3 liter utav deras, de är tricket haaha * skojja * )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0