PLANKA ÖVER KLUMPIG TAGGTRÅD


Tjeeniixen!


Var ute med Athra och Nadja för ett litet tag sen.. först chilla jag runt med Nadja här i Fornhöjden bara sen så mötte vi upp Athra och hon hängde med. Först hjälpte vi henne med hennes tvätt sen så kom hon ut  x)  Vi är så duktig.
Gick runt en massa sen bestämde vi oss för att dra ner till Maren och chilla, så Athra drog hem och hämtade "Turkbröd"  ( Jag vet faktiskt inte vad det heter, just den sorten.. pitabröd äre ju inte riktigt.. sånt där arab bröd heehe, ett måste iaf heehe  ) för det måste man ju ha när man ska på promenad heehe, så vi drog ner till Östertälje och plankade på tåget, HAAHA! För att komma över spåret så behövde vi klättra/hoppa över ett staket med taggtråd, haaha  ;D  Athra kan aldrig bestämma sig liksom samtidigt som hon sitter på staketet så bara: neejmeen jag måste hem, ahmen jag ska upp tidigt, ahmen jag tror inte jag ska med.. så man måste alltid pusha henne och jag försökte liksom vara seriös och bara: ahmen kom igen nu, kom med.. men jag höll seriöst på att garva ihjäl mig!!  VAAARFÖÖÖR NADJAA!! VAARFÖÖR FIILMAAA DU INTEEE ?!!!?  xD  HAAHA! Så jävla klumpig som hon är  haahaha..

Var så nära på att sparka Athra i arslet när hon var på väg över men alltid ångrade sig tillslut och jag tror att hon förstod det haaha, det var därför hon inte ville över haaha.. Men sen tillslut så satt hon * sitter och garvar ihjäl mig samtidigt som jag skriver * på stängslet och liksom guppade fram och tillbaka och sen föll hon framåt bara haaha!!

Menmen, nu sitter jag här och ska väll sova snart tror jag  :)  The bed is calling.. men fett irriterande igår, jag kunde inte sluta rimma i mitt huvud liksom eftersom jag inte kunde somna så det blev tillslut typ:

Here is my room, and the bed where I sleep
Where I'm resting my mind, in Dreamland so deep.
With a cover that protects, me as a whole.. a cover to protect, my body and soul.
To get me the warmt when the wind iss getting hars,
when I'm sleeping and dreaming about Jupiter and Marsh.



.. snacka om att man har svårt att somna då liksom  x)  Men det kommer jag inte ha inatt iaf heehe, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice ;D

2008-06-17 @ 12:33:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0