SKA MAN CHANSA ?

TjeenaTjeena.. Nu har man suttit här och blivit uppraggad utav en 29 åring, är det bara jag eller skulle alla ni andra gå ut med en 29 åring eller liksom börja snacka med en ? 

För jag känner att, det är liksom 11 år emellan oss.. vad kan vi ha gemensamt ( ? )  Så jag får sitta och klura på det där, men tack för responsen till  "IT ENDS NOW..."  inlägget  :)  Gör en lite starkare iaf.  
Nu sitter jag här med syrran i min säng bakom mig, smuttar lite på en öl och lyssnar på musik. Hittade Taco Chips ( BBQ och Chili smak - aaah, hett! )

Men alltså, kan inte sluta tänka på den hära killen ( mannen ? ).
Vad tycker ni tjejer ? Sa jag att han erbjuder drink på Berns, mat på Gondolen och aa.. att han skulle ta med ett paket från Venedig ( där han bor ) med lite kläder från Fashion Week som pågår just nu.. till mig haaha.
Känns helt fel, passar liksom inte.. Niklas från fornhöjden, GETTOT! Inte riktigt liksom.. men men, anske stöter på BlondinBella på Berns så kan man ju hallåa lite  ;)  HAAHA!



 Skit fin låt, älskar när hon säger "please" heehe.
Rihanna - Take A bow

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: oj låter spännande ifall du skulle bli au pair, good luck ;D

2008-06-28 @ 11:30:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0