MINI WAKE

Så, nu har man haft en liten vaka här hemma.. syrrans hamster dog imorse och aa.

Var ute med Athra och Theresé och flummade som galningar  x)  Jag krööööp på marken typ 50m haaha liksom riktigt kröööp heehe bara för att kunna göra nuddade-dig-sist på Athra   ;p   Men sa till dem att jag var tvungen att dra när jag såg syrran komma hem för att jag skulle kunna berätta vad som hänt   ( jag var den ända hemma )   men hon tog det ganska bra ändå   ( till en början )...

usch är så dålig på sånt här, jag gillade ju inte precis hamstrarna.. skit söta men jobbiga små djur liksom. Men de är ju annorlunda för en unge på 12 år liksom. och det ironiska är att det inte ens är hennes hamster, de är andra syrrans som är 15 men hon skulle ju inte kunna bry sig mindre känns det som. Men men, sånt är livet I guess.


...


Blev inge grillning idag.. hade vart sååå underbaart men näheep. Får väll försöka göra något annat, jag vill ladda ner filmen Step Up ( någon som kan skicka den till mig ? ) eftersom jag * skäms * inte har sett den, fastän jag dansar och älskar allt med det liksom.. men jag får bara upp massa "needs more sources"  -  Limewire ligger inte på min favorit sida just nu  ;[  * hata *

Men aa, nu senare så kan jag konstatera att syrran inte tog det så bra så jag får väll se till at tvara en bra bror och ta hand om henne under kvällen nu. 'Cause in the end, who've you got exept for your family ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0