NEGATIV ?

Aaaaa.. brandbilarna susar, poliserna tjuter och röken ligger tjock i luften.. home sweet home  (^^) 
Nej men seriöst, någon som vet vart det brunnit för de har luktat brand i luften i lördags och idag   ( ? )


oooooh, kom just hem från Lenita och jag är mätt som en gris.. var ju med Lenita och Nikita hos Lenitas farmor och firade Lenitas moster som fyllde år så satt där och chillade och fikade o.s.v. Sen efter nån timma bestämde vi oss för att dra så vi drog runt lite, jag bestämde mig för att dra hem och hämta pengar så mötte jag sedan upp Lenita ( Nikita hade dragit ) så drog vi hem till Lenita och jag ( Eftersom Lenita för första gången verkligen inte skulle käka ) pizzan som jag hade köpt.. uundeerbaar american pizza liksom  * drägglaar *

Satt och hade det naajs, kollade på film och kollade även på alla tusentals bilder på som Lenita hade från Tysklands resan som hon åkte på för någon vecka sen med sin klass  :)  Men justee..

Är jag negativ ?
.. att vara eller inte vara negativ, de är frågan..



Alltså Lenita vill få det till att jag verkar så negativ men hon säger liksom när jag kan må skit bra ( ? )  LOL liksom  x) 
Men förstår nog henne lite.. jag kritiserar allt, jag kan ha en ganska bitchig ton i rösten när jag frågar saker och jag anstränger mig inte nödvändigtvis inte för att låta aldelles preppy, preppy  ;p  Hmm.. jag kanske är en ganska negativ person.. eller inte att jag är det utan bara att jag kan uppfattas som det för jag själv ser mig som en ganska glad typ  (:   

Meenmeen.. ska ju till skolan imorgon eftersom vi inte slutar förens den 12.e. Känns lite sunkigt när andra slutar liksom den 5.e ( ?!!? Huuh ? ) Fast jag tror att det beror på att vi har mer studiedagar och om de är sant.. så vill jag nog ha det så   (^^)   Men usch, har verkligen ångest för att Lenita kommer åka så snart ( om 2 veckor imorgon ) och jag vill göra allt med henne men hon är en busy woman liksom.. vill dra och bada och allting liksom ;p 

Just nu så äre värsta creepy vädret, jag kallade det för "före-orkan-väder" men kom på att det var åsk väder jag menade.. liksom svalt, storm fast ändå knäpp tyst och hela området man går i är i en lite blå aktig ton för att de inte finns någe moln eller någon himmel alls, de är liksom som någe äckligt täcke över allt.. men aa, de stod att de skulle vara fint väder i veckan iaf men inte så extremt varmt.. tråkigt för jag som vill bada liksom.. får se hur de går, men snälla  -  kan det inte bara bli värsta ovädret med enorma blixtar  ( aa okeej, ingen för ju komma till skada ) men aa, kommer inte ihåg nå sånt väder sen jag var liten ( bortsett från nån gång då jag var i Järna för nå år sen liksom ).

Men vi får se vad som går i uppfyllelse och vad som inte gör de..

Orkar inte riktigt dra till skolan imorgon men jag känner att jag måste ändå pallra mig genom dessa 4 dagar som är kvar nu  -  KOM IGEN NICKLAS!  I BELIVE IN MYSELF!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0