FAMILY FROM HELL!



OK! Jag satt och kollade ( typ, samtidigt som jag halv sov ) på 7th Heaven och seriöst, så är det nog en utav de mest vrickaste familjerna jag någon stött på.. liksom för alla tänker ju först ba: ooooh, va underbar familj, de lever alla tillsammans och de reder ut sina problem tillsammans, de pratar med varandra.. men har ni någonsin tänkt på att för att kunna lösa alla problem dem har så underbart och sammansvetsat som dem gör så måste man ha problem och dem har så jääävlaa mycket problem.. tycker dem är helt sjuka och varje gång jag ser på serien så ryser jag liksom  x)  Barnenska ju vara så fint, kristet uppfostrade men ändå är de liksom botten till misslyckande..

Ajaa, inte för att jag kollar på den serien ofta men de är ju sant  ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0