TICS MED MUSIK

Usch, jobbigt.. som liten hade jag ett problem som var typ ögonrelaterat, typ ryckningar i nacken och vi testade då mig för tics, kommer inte ihåg dock vad som hände med det men aa. Men nu verkar jag ha fått tillbaka det och det är enoying! För er som inte förstår så ser det typ ut som om att jag skulle himla med ögonen och överdriva det totalt, och det blir inte bättre utav att folk alltid frågar flera ggr om också bara: varför gör du sådär ?  Min ena syster frågar hela tiden, så jobbig liksom. Meenmeen..




Men detta får mig att bli på bättre humör iaf..
Ne-Yo  -  Closer  <3  Skit grymm  ;D 

Men nu ska jag dra till Kungsan för att se på fotbollen.. suck, vad gör man inte för vännerna  x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0