THE OSMONDS

It's raining man, halleluuljaa, it's rai.. I wish!
Nej men seriöst, jag bad om sol och får vad  Regn!  * suck *


Satt just och kollade på Oprah och då var The Osmonds där ( en sånggrupp killar och 1 tjej som är syskon som uppträdde på 70 talet lite som Jackson 5 ) och liksom shit.. snacka om att dem har vissa bra gener i sin familj.
Liksom den här familjen är stor dem är liksom 9 syskon och hälften av alla de familjemedlemmarna har också typ 8 ungar  x)  Sheeet, hur orkar man ?  Asso jag vill ha en stor, stor familj.. gå i min pappa och farfars fotsteg  som fick 6ungar var, men hur orkar man ?  

Och det som är lite små kul är att nästan alla har samma läppar  x)  Typ såg en bild på deras föräldrar nu och farsan deras har typ ingen överläpp medan morsan har ganska liten och skit många har så, så man ser verkligen att de är syskon  ;p  Men alltså shit, är fortfarande så blåst över hela familje situationen.. nu under Oprah showen så fick alla ta med sina egna familjer ( Barn + Barnbarn ) och liksom de är ju verkligen den närmsta familjen och kolla på 3.e bilden jag lagt upp, där står alla.. dem är typ 100 pers sa da ( ?!!? VILKEN DRÖM FAMILJ  xD  HAAHAA!


Hur stor familj vill ni ha ?


Meenmeen.. blir väll bara att vänta och se hur det blir för min framtid  (^^)  Nu äre sol iaf så de är ju en bra början  ;)  heehe

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0