SLEEP IN OR NOT TO SLEEP IN ( ? )

Good Afternoon. Har ni någonsin känt att ni ligger kvar i sängen för att det är tryggast där.. allt utanför är jobbigare och därför är bekvämare att bara stanna inne ?
Idag kände jag så, jag skulle inte göra något speciellt så kunde lika gärna ligga kvar, syskonen bråkade som idioter utanför mitt rum så jag kunde lika gärna ligga kvar.. så varför inte ( ? )

Gick upp vid 15.00 idag men hade velat ligga kvar men allt oväsen utanför min dörr fuckade upp mig.

Systrar kan verkligen vara osjyssta och inte tänka på att någon sover liksom..

Menmen. Idag har jag ingen aning om vad som händer ( jag har typ aldrig det men ändå händer det alltid något ) så vi får se  :)  Ska förhoppningsvis fika lite med morsan när hon kommer hem, hennes semester börjar idag så vi ska fira lite hoppas jag, MIIHI! Ska försöka spendera så mycket tid med morsan som möjligt under de närmsta 3 veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0