SHAKIRA IS THE BOMB! - ALLSÅNG PÅ SKANSEN!

Hemma. Kom nyss hem från brorsan, satt och kollade in Shakiras "Oral Fixation" Konsert i Miami i HD+++  Haaha, brorsan är så kåt i teknik och kvalite så ah. Käkade/drack hemmagjord O'boy milkshakes och efter det slutade man upp med melon, mmmm. Så jäkla gott.. Innan jag drog till honom så tänkte jag liksom: varför måste vi alltid käka snacks, vill ha frukt!!  Så kommer jag dit och han hade tänkt exakt likadant och köpt en melon endast för oss mwuoohaaha..

Stupid minds think alike!
.. for a obviouss reasson..

Hade skit trevligt som alltid, satt också och kollade på allsång på skansen.. kändisarna var lite torra idag men blir ändå glad över hur just den här showen blivit ett sånt fenomen, folk köar i dagar för att få komma in och det är jätte många ungdommar också, tycker det är skit roligt  :) Babsan var ju där och hon är ju då en "A list celebrety" heehe  * klockren * 

Nu sitter jag här med 2 öl i kylen ( thank you bro' )

N - Kan jag ta en öl för vi har inga hemma, vilke faasaa..
T - Aa visst, jävla fyllo
N - Sk..
T - JAG HAR ALDRIG VART SÅ STOLT!  * gnugga huvudet på mig * 

haaha  x)   skojj man kan ha LOL!

Kompisarna kommer säkert dra ut sen men jag tror faktiskt att jag ska stanna inne idag och bara ta det lugnt. Laddade ju ner filmen Rise förra veckan så ska eventuellt se den * mys *.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0