SEXI FOTBOLL IS THE KEY

Seriöst haaha.. min kompis kom idag och ba: jag hörde att det inte blir som nästa år att dem kommer sätta upp en sån där stor tv i maren ( nere på stan ) där vi kan kolla på fotbollen.. * jag kollar på henne *

.. och ?  x)

Liksom sorry men jag är fan inte intresserad utav fotboll.. visst så erkänner jag att det var kul förra året att alla sitta och kolla på det men ändå, alla är så jäkla hypade om det. Jag skulle dock kolla på det på ett vilkor.. att alla spelare klär sig som Beckham på den fina lilla bilden jag arangerat här under  (^^) Fast sen.. vem skulle inte de ?   HAAHA  x)
Jag skulle stå längst fram med flagga, tacky hatt och kläderna så klart  ;p 


Så aa..
GO SWEDEN I GUESS   xD
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0