SEX & THE CITY MARATON MED UNDERBAR FRUKOST!

23



Heemmaa.
Han inte skriva igår att jag skulle dra men det gjorde jag iaf ( vilket ni nog märkte ) och jag drog då till min Kusins lägenhet fast det var egentligen min andra kusin som var där.. vi skulle ha en Sex & The City Maraton och mysa jag, Sussi och Melinda  :)  .. och det var underbart!

Hade så jäkla roligt.. kollade på lite mer än 1 & ½ säsong ( tar skit lång tid att skövla igenom en säsong  ;p  )  men det var helt underbart  (^^) Käkade pizza ( moster kom och hälsade på jsut då också, var skit trevligt ) och satt och snackade om hur mycket vi hatade våran kusin eftersom vi alla ville ha X antal saker i hennes lägenhet.. exv. hennes lägenhet!

Men ah så det var hur mysigt som helst, syrran somnade vid 06.00 men jag och Sussi drog till sängs och somnade inte förens 09.30 heehe.. var skit ljust ute  x)  Vaknade typ halv 4, kändes som om att heladagen kastats bort men vadå.. var ju fan vaken när alla sov också heehe.

Men det mest underbara på flera månader var frukosten!!!  Hade rostat bröd och satt och drack kaffe ( med världens snyggaste koppar och fat med kaffe motiv mwuoohaaha )  i världens hetta på balkongen, det stekte som bara den och det var så jäkla mysigt, allting kändes bara så perfekt.

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, en sak skulle vara att dra tillbaka till lägenheten och ha middag och allting och sedan sova över igen men vet inte.. alltså det är något som får mig att känna att jag inte vill.. som om att jag skulle ha glömt bort något enormt viktigt   :/   .. vafan kan det vara ?
Så jag får se hur det blir.. kommer nog lägga upp lite bilder på bilddagboken från idag  :)  Kolla gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0