SATC - STEVE BRADY <3333

Tjoohoo.. Kom hem för en liten stund sen, var ute med Carolina, Francy och Athra  <3  Flummade först runt med Athra, gick runt och snackade massa skit sen mötte C och F upp oss i Fornbacken där vi satt och gungade haaha..

Carolina i mobilen med Athra: Hörde ni någon brandbil ?
Athra
: Neej
Niklas: Joo, aldelles nyss.. men jag tänkte inte på det
Athra: Juste joo aldelles nyss haaha..

( Nuförtiden märker man inte ens dem, dem är en del utav området liksom haaha )

Jag och Sussi satt och snackade om en sak igår, det har funnits fullt med heta män i Sex & The City's säsonger men en man har stannat och både jag och Sussi skulle gärna ha honom för oss själva i sången och det är Steve Brady ( Mirandas kille ). Både tyckte att han ser bara bättre och bättre ut, han säckar inte ihop eller nått sånt och så är han ju bara för söt!

Så nej, honom skulle jag verkligen inte banga på!

Har just käkat varma mackor.. fick göra dem i ugnen eftersom micron inte funkar. Kändes mycket nyttigare.. de säger ju att massa vitaminer försvinner när man micrar mat så det kanske är för det bättre. Fast längra tid tar det fan. Sitter nu och lyssnar på Amy Whinehouse.. så grymt bra hon är alltså, sitter även och funderar på att göra någon ny teckning eftersom man fått ganska bra respons på dem.. kul att få folk att skratta heehe. Får se vad man gör  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0