SÄMSTA VAMPYREN EVER!

26

Kom på en sak.. jag satt och småkollade på serien "Moonlight" som går på 3.an/6.an ( kommer inte ihåg vilken ) och den handlar om vampyrer som bekämpar andra vampyrer, lite á la "Angel" och den hade jag sett fram emot att följa, så kommer brorsan med en kommentar: vad är det för fel på den här bilden ?  så kollar jag på serien och vad ser jag ( ?!!? )  Den jävla vampyren går ju ute i soljuset ?!!?  Det är ju liksom the key-factor av att vara vampyr - du kan inte vistas i solljus!!  Liksom det förstörde hela serien för mig   :(  .. eller vad tycker ni ? ska en vampyr kunna gå ute i solljuset ? 

Liksom han täckte sitt ansikte med sin hand mot solen, duuuuh.. borde inte hans hand ba POFF * gå upp i rök * då ?
Meenmeen, nu skaj ag upp till min farmor och farfar och käka goooood, gooood mat  ;D    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0