PUSTAR UT


Pustar ut
.. jag pustar ut   ;D 


Vart hos farmor och farfar nu med farsan, käkade och träffade kusiner och så.. sen på vägen hem så bara: faan, jag borde göra läxorna istället.. huh ? vilka läxor ? haaha  xD  Jag är så van vid att jag på söndagar bara chillar fastän jag egentligen borde plugga men nu är skolan slut får detta "året"  -  woohoo  (^^) 

Och jag mår bra, asso jag känner hur jag ba vill ha sommar och va fräsch.. jobb möte imorgon, cyckla dit kanske ?
Tyvärr så har jag inte ens en cykel  * tjoockiisz *  heehe, men seriöst.. att cyckla dit man ska är ju ett skit lätt sätt att försöka få en snygg kropp på. Nu får jag bara försöka lösa problemet med att inte ha en cykel   :/  

Men seriöst, har ni märkt att solen försvann ? Den kommer fram i typ någon minut likosm riktigt starkt sen så ligger den i moln i några timmar.. very strange.. alla mår bättre utav solen så kan den inte bara göra oss en tjänst och avlägsna sig från alla jävla moln ?  x) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0