NIGHTIME TV

OK! Nu har jag vart hemma i ca 35 min  ;)  Drog ju förut till Athra, kom dit satt och småkakde på lite saker: popcorn, pitabröd, oliver.. drack läsk och satt och spelade kort  (^^)  Körde "Tecknet" och jag och Athra loosade ju stort men aa, bättre lycka nästa gång heehe  -  för vi är ändå bäst! 

Nu är jag så jävla sugen på mackor med varm oboy men märkte just att mackorna var slut, DAMN! Så hungrig men ändå inte, är typ alltid sugen.. någe konstigt med mig känns det som  x)  Jag kan just ha käkat värsta middagen så bara står jag där i köket och letar i skafferiet någonstans efter någott "gott" som jag alltid säger haaha.. and that's called sugar addiction!

Menmen, iaf bättre än ett heroin beroende men man blir fan fet utav detta.. tråk liksom haaha.

Ajaa men ska sova straxt tror jag, sitter och kollar på det här programmet typ "Sport kids moms and dads" och vissa föräldrar har ju enorma problem liksom.. stackar ungar verkligen. Tur att man inte blev så överdrivet pushad utav sina egna föräldrar.. jag älskar mina föräldrar för dem har vart så fria och med budskapet att man ska få göra det man vill liksom och därför inte liksom gått efter att jag ska gå i deras fotsteg eller nått sånt liksom  <33 

Men godnatt iaf  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0