MIDSOMMAREN VAR PERFEKT!

Tjoooo. Kom nyss hem och min modsommarafton har vart underbar!   Men, någon annan som tyckteatt vädret var lite sugigt ? Men det förstörde ändå inte vår dag eftersom uteplatsen som vi var på hade tak ( delvis heehe ).

Dagen började ju lite udda.. med en begravning ( ? )  Neej men min släkt är en väldigt stor djur-släkt liksom de flesta har katter, har haft hamstrar, fåglar, kaninen o.s.v och min mormor hade förut fetaste trädgården så när mina föräldrar var så och något djur dog så begravde man dem i trädgården ( alltså den är verkligen enorm ) och nu när min moster har tagit över huset så fortsätter det bara och vi har ett litet utrymme som vi brukar gräva ner dem vid och nu får man nästan tänka sig för lite innan man trycker ner spaden haaha  x)  .. ja, det låter lite disquisting men det är faktiskt fin liksom. Men aa, vi begravde min systers hamster iaf och hjälpte sedan till lite innan alla skulle komma.

Sen så drog det igång, vi grillade som sjutton  -  sååå gott! Käkade grillat fläskfilé med klyftpotatis, mmmm.. vad käkade ni ? Sen så gick det över till fika, jordgubbar med vaniljglass, grädde, chockladsås och maränger  <3  Sedan kaffe och bullar.. det kan inte bli bättre.

Sen efter det så blev det godis, chips, dricka och själva "festandet" drog igång  :)  Jag älskar verkligen dessa träffar. Hade så jävla roligt!  ..och det var så grymt att få sova över där. Det huset som min moster bor i har vår släkt haft i över 40år och ja kom ihåg att jag sov där när jag var liten och nu fick jag sova där igen, ca 12 år senare haaha.

Meeeen det var inte lika trevligt som jag trodde det skulle vara för jag fick under vissa "omständigheter" sova i samma säng som min lillasyster och hon är verkligen ego haaha. Men ändå, min midsommar var verkligen underbar och jag hoppas att er var det.. berätta gärna om eran   :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0