KANSKE NY KAMERA ?

OK.. so..


Jag tror att jag kanske kommit på en ganska bra idé i strävan mot en ny kamera   ;D  Mitt älsko Lenita frågade förut om jag ville ha en mobil av henne.. hennes farsa hade en lite äldre som jag kunde få ( kommer inte på modellen med Sony Ericsson iaf )  och det är ju ganska perfekt nu.. nu måste jag bara få tag i ett kontant kort


"Du kan ta ett som jag har hemma som jag inte använder"
 

Säger kussens tjej till mig då, woohoo  (^^)  För då kan morsan kanske köpa en ny kamera till mig för de pengar som hon egentligen hade tänkt köpa en ny mobil för  ;D  Mwuoohahaa.. för jag ska ha en ny kamera, skiter i allt annat liksom.
Det är liksom skandal, sommarlovet började just och jag har ingen kamera * suck liksom *


Meenmeen, ska se med morsan om vad hon tycker om detta  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0