INGEN LILL LÖRDAG!


Tjeenis  :)
  Kom hem nyss, blev inge lill lördag förr oss, ingen var riktigt på humör för det heller eller ok.. vissa var och vissar var inte heehe. Men en sak jag märkt är att stan är helt knas enligt mig, men det är bara för att jag är där på helgerna liksom senare, jag gick runt så bara: varför är det stängt där ? Varför stänger dem nu ?   Men det är ju bara för att allt är öppet lite längre på fredagar och lördagar  * känner sig dum *  heehe..
men seriöst, är det någon annan som inte känner att det är sommarlov ?

När man var liten så kändes det som om att man var ledig for ever.. nu känner man bara hur tiden flyter iväg och man hinner inte med.. och vart fan försvann vädret för precis när lovet började  ?  Jag vill ha soooool, vill bli brun ju * kollar med valp-ögon *  MIIHI!

Ajaa, imorgon vet jag inte vad som händer.. ska väll förbereda lite inför midsommar firandet med släkten på fredag.. får se hur det går, hmm.. morsan kommer tyvärr inte vara där så vi måste grilla vårt shit själva och allting haaha.. hoppas att det funkar iaf  ;p  puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0