IN HATE WE TRUST - HATBROTT MOT HBT FOLKET!

Efter fikat idag med Nadja så gick jag och Nadja förbi ett blibliotek ( ligger i samma byggnad ) och kom på att det var en utställning där som vi tyckte att vi kunde kolla in på, heter In Hate We Trust och den handlar om hatbrott mot HBT folket ( Homosexuella, Bisexuell & Transexuella ) och liksom seriöst.. man blir lite skakad ( spec, eftersom de fanns en åldersgräns på 15 år eftersom bilderna var lite dramatiska ). 

Som nog de flesta fattat som läst min blogg så är jag bisexuell och att se sånt här får än att bli lite freaked out!

Men ni borde seriöst kolla in den om ni är i Södertälje eller om dem kommer till er liksom, tar kanske 15min max att gå igenom och den får en verkligen att tänka.. både jag och Nadja tyckte att den var bra.  
Gjord utav Elisabeth Ohlson Wallin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0