GÜMÜRRÜN :)

AAAA DAAAAMN!


Kollade på uppgifts papperet igår efter att jag skickat iväg min 1.a världskrigs uppgiften till min lärare igår och såg att jag hade gjort totally fel liksom.. faaan, att jag inte kunde kolla innan jag skickade iväg den så att man kunde ha rättat till den  :/  * ångest *  Tråkigt eftersom jag faktiskt trodde att jag hade en chans att få mvg men det sumpades nog nu när jag får IG på detta liksom.. menmen..

Börjar om 8min men ska chilla lite, har en 2 timmars lektion med svenska.. vad ska vi göra nu liksom    Allt är snart slut vi kan ju knappast få några läxor liksom.

Men aa, sitter och lyssnar på musik, tv:n är på rakt brevid mig och så sitter jag här ( mwuuooahaaha, multi tasking ;p )

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon!

Hur står det till? =)

2008-06-09 @ 09:42:03
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0