GULASH ( GULYAS )


Mmmm..  kände mig lite patriotisk och ganska hungrig så bestämde mig för att köra på och koka upp Gulasch-på-tetra-paket haaha!

Även fast det inte är som i Ungern eller som min farmors ( jag är halvungrare så jag vet hur en Gulyas ska smaka )  så var den jävligt god  :)  Det var precis vad jag behövde, hiihi.. SPICY!

Sitter nu och väntar på att Athra ska reagera på att hennes mobil ringer så att vi kan få ha lite fun, woohoo! Hade även planerat att fika med morsan när hon kommer hem men får se hur det går.. blir kanske lite fullpackat så i värsta fall gör jag det imorgon  :)

Samtidigt som jag käkade satt jag och lyssnade på Celine Dions nya låt Taking Chances.. sååå fin!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0