GOMORRN

26



Morrn. Känns helt absurt att vara uppe nu, har typ sovit 5 ½ timmar.. och det är helt sjukt eftersom jag nog egentligen inte skulle ha gåt upp förens 15.00 om inte Lenita hade ringt och sagt att hon ville träffas nu eftersom hon inte har tid den, så jag skyndade och gjorde iordning mig ( frukost ? vad är det för något )  och nu sitter jag här och ska dra straxt.

Det känns verkligen konstigt att vara vaken nu.. typ som om att vi skulle vara dem ändå vakna haaha! 

Får se vad vi gör, kommer väll typ dra runt lite här och snacka.. aaaw nuttnutt vill inte att hon ska åka. Kommer inte få se henne förens i augusti * suck *. För när hon väl kommer hem då har jag just åkt till Ungern så aa, hon åker i natt och vi syns typ 17.e augusti eller liknande. Får hoppas på att vi kan snacka på msn  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0