GOD MORGON - ELLER INTE

Seriöst, jag måste snart börja gå upp tidigare.. gick upp liksom 14.30 idag och då hade jag legat i minst 30 min och bara snoosat liksom sov inte helt, bara för att jag var för lat för att gå upp  x)  heehe

Idag händer inge speciellt tror jag, bara en vanlig chill söndag.. farsan kommer hit snart så ska vi fika lite o så  :)  Han kom hit och väckte mig vid 12.00 tiden imorse men då var jag för trött för att slå tillbaka.. plus att han hade glasögon på sig så kunde ju inte kasta kudden i fejset på honom ( även om jag försökte heehe ) Men nu är han snart här och då ska jag mosa honom  ;p 


Kan ni bara känna kärleken från mig till min far heehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0