FORTS. SPURT!






* Faller ner i stolen och pustar ut *



jävla skönt, har nu suttit här sedan 19.00 tiden och hållt på med två styckna psykologi läxor.. en där man skulle svara på en massa analys frågot till filmen "Så Som I Himmelen" och sedan skulle man svara på en massa frågor om inlärning och jag är klaaaar!!    ;D 

Man mår verkligen bra efter att ha gjort en massa läxor som man förut skjutit upp  x)  Jag vill faan fira mig på något sätt.. faan att vi inte har banan och glass får då hade jag lätt gjort en banana smash till mig själv  haahaha, LOL!
Tjockiis firande liksom  ;p 

Nu ska vi ba se om jag vågar skicka in dem haaha, känns som om att jag glömt något men de ska nog gå bra  (:


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe ja, fast nu är det mer godnatt då :)

Härligt, jo tack det är fint här. Trött bara, men ska gå och lägga mig nu :)

2008-06-10 @ 00:46:16
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0