FÄRGAT HÅR MED BECKHAMS

Sitter med färg i ögonbrynen och nu för första gången i ögonfransarna  ;) 

Har ju så jävla blonda ögonbryn att jag ser ut som värsta cancerbarnet * sorry *  när jag inte färgat dem  xD 
... och nu skulle jag försöka med fransarna, har faktiskt testat en gång förut men det gick ju käpprätt åt helvete eftersom de är så jävla petigt och inte alls bekvämt liksom men nu ska vi se hure blir.

I Huvudet På Carolina Gynning har börjat nu igen verkar det som och dem snackar om fotbolls fruar och alla som känner mig vet ju att min absoluta favorit/kändis är  VICTORIA BECKHAM   <333

Henne skulle jag så gääärnaa bli kompis med, tror vi skulle kunna ha skit roligt asso  x)  LOL!  




Kul att få med båda Beckhams med på bild på en och samma dag  ;p  Men seriöst, hon är ju så hemskt vacker att jag bara dör. ÄLSKAR  <3  Och hon har världen mest underbara känsla för mode!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0