DANCE AND QUICK FRESHING UPP!

Wooohoo! Är nu hemma och har duschat, sminkat mig, plattat håret och bytt om på typ 45 min  ;D
Wiiie, brukar alltid vara så seg men kommer iaf komma iväg med hel bussen till moster  ^^  

Dansandet gick bra, jag var ju suverän - som alltid  ;p  LOL -  nämen första gången så vare bra och andra gången så satt det verkligen  (:  * glaawd *  Lite tråkigt att det var så enormt mkt raster.. liksom chill i 40min, dans i 5 min sen chill i 1 timma nästan så nästa termin blire att vara med i flera grupper men det var roligt iaf.. faan va man såg ut asso, ska ju uppträda imorgon också så får se om jag tar kort då om jag nu inte kommer med i tidningen.. massa folk som gick runt och fotograferade oss  x)  Käääändiiisz   ;p  haaha!

Blev faan förvånad över hur lätt jag fick ur de liter med spray som jag måste haft i håret, vi skulle liksom tova upp det helt så att det stod åt alla håll heehe, såg ut som Frankenstein Mwuoohaaha.. nämen nu måste jag dra iaf, skriver senare  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0