COUNTDOWN TO HUNGARY!

27

Nu är man hemma, blev potatis med korv, flintastek och sallad. Nice liten mix när farmor gör massa rätter samtidigt heehe.

Som ni även ser nu så står det 27 i högra hörnet, detta är alltså nedräkningen tills då jag åker till Ungern, MIIHI!
Jag längtar så enormt just nu, jag vill bara ut ( heehe, ut ur sverige ) och partaaja! Jag beeer att vi får lite bättre väder än vad som råder i Serige just nu.

Kommer ringa imorgon till jobbet ( städare på Redbull Air Race ) för att se om det blir något och då se om dem har något jobb för mig och mina kompisar.. det jobbiga är ju bara det att man kommer inte få pengarna före Ungern resan så jag måste kanske fråga farsan om jag får låna pengar av honom, vilket känns lite tight.. hmm. så aa, får se.

Idag vet jag inte vad som händer.. är det fotboll idag  ?  Hmm.. mina kompisar snackade något om att dra iväg till Stockholm, får se vad som händer  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0