BLONDINBELLAS BELME.SE




Läste BB's blogg för ett tag sen och hon har ju tjatat om sitt företag som hon
ska starta och jag har liksom tänkt: vafaaan äre här nu da ?
Och idag fick man reda på det och jag säger bara en sak; good job !

www.bellme.se är alltså en sida där dem säljer 1 lyxprodukt var dag till ett billigt pris, alltså alla kan köpa flera sådanna men det finns bara 1 produkt att välja mellan och nästa dag så kommer det upp en ny produkt  :) 
Grymt tycker jag.. och eftersom dem endast säljer för en dag så ser inget annat företag dem som en konkurrent.

Smart där alltså, jag bara kände att jag måste reklama lite här för mitt egna samvete  x)  Klagar på henne så ofta
( i mitt huvud ) så att jag kände att jag behövde ge henne lite boost.. inte för att hon behöver den och därför är
boosten för mig  ;D  Mwuoohaaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0