BLONDINBELLA!

Sheeet.. vilka problem tjejer har med kläder, min syrra skulle med hel bussen och 10 i sprang hon runt och bara: vad ska jag ha på mig  ?!!!?  Liten kul sak är att jag är alltid den som får vara hennes smakråd heehe, men just idag så kände jag bara att usch neej jag orkar inte haaha.

Just nu har jag kollat igenom alla bloggar som jag läser och alltså jag blir bara så jäkla förvånad över mig själv liksom.. jag läser nuförtiden BB's blogg och jag kan inte annat än se upp till henne ( va ? vem sa det där ? ) nej men hennes företag ( som jag tycker är en sån jävla klockren idé, lätt att man blir avundsjuk ) går ju skit bra ( artiklar säljs ut skit snabbt ) och så personligt går det bra för henne också. Hon la upp 2 bilder, en före och en efter, för att se hur hennes kropp ändrats p.g.a träning.. och sheeeet säger jag bara, what a change! Det är sånna som hon som gör saker istället för att säga att dem ska göra något liksom, hon är en förebild och hon verkar även ha mognat till de senaste året. YOU GO GIRL!

Så.. från träningsfreak till någon som inte är det så kommer vi till mig  ;) Jag mår bra nu så jag tänkte att jag skulle "belöna" mig själv ( pris utan att ha gjort något, bra där ) med lite choklad glass.. mmmm  (^^) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0