BANANA SMASH CAN HEAL EVERY BROKEN HEART ^^

Faan, va hände ?  Aldelles nyss så hörde jag världens fetaste smäll och ba wtf ? Så jag skrev till min kompis på msn som bor några km bort och frågade om hon också hörde det där.. och det gjorde hon..

Så antingen spränger dem berg typ 1 km från mig där dem gör en ny väg eller så åskade det just.. och jag hoppas på det första fast nu när jag kollar ut  -  världens finaste väder förutom det mega-bauta gråa molnet som kommer över vårt hus.. uuuuh * ryser *

Det är sol och grönt ute men ändå vill jag bara krypa ner med en stor varm mugg med kaffe och en kockos boll i sängen( ? ) ( hur fan stavar man kockos boll.. är det så som jag gjort ? har aldrig fattat ) Det gör mig lite ambivalent ( wooow harsh words heehe ) men aa, ingen kompis ville ut med mig och fika så screw them  :(  Så tänkte göra en god kopp medk affe själv men har inget till och jag känner verkligen inte för att göra kockosbollar.. någon som vill göra några till mig ?

Men ska ut senare iaf och satt och fundera på min egna lilla Banana Smash variation av glass  (^^)  Athra har alltid velat smaka och jag är ganska sugen nu så kanske det blir något ikväll och inte för att skryta.. men jag är ganska bra på att göra sådanna, hmm.. hoppas bara att de andra känner för lite onyttigt  -  MIIHI!

( bilden är min senaste sockerbomb - made by moi  ^^ )

Kommentarer
Postat av: F

det heter cocos boll ;)

2008-06-17 @ 16:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0