WHITE CHICKS

Go kväll.  Kom just hem ifrån Theresé.. drog till henne med 1 minut att gör mig iordning på haaha, Athra ringde och sa att hennes mama skulle skjussa henne liksom nu, så aa fick rusha lite.

Satt och chillade, snackade, lyssnade på musik och sånt.. bestämde oss sen för att dra ner till Maren och hänga som man alltid gör med kameran redo  ;)  .. och sötaste Theresé som bjöd mig på McDonalds, har börjat hata när folk alltid ska bjuda mig men aa, en gång är väll ok da heehe.

Drog hem till Tessan igen sen för att hämta en film - "White Chicks" haaha.. har sett den flera gånger men bara måste se den igen! Så att sova tidigt vet jag inte hur det blir med.. vill se filmen  -  vill även testa på lite The Sims eftersom syrran sitter och spelar det konstant och det var ju så längesen jag spelade det  :) Men har ändå bestämt att jag ska upp 12.00 imorgon för att sedan dra ut och sola om det är fint väder.. är det inte det, ah då kan jag ju lika gärna fortsätta sova heehe.

Skulle egentligen upp till Stockholm imorgon och fika med några kompisar men liksom.. har typ inge pengar och vill inte slösa en hel jäkla bussremsa på att åka till Stockholm bara för det. Men om dem vill fika i stan så går det bra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0