DYGNARE! VART VAKEN I 32 TIMMAR..

Tjeeenaaa..  Idag har vart en underbar och surrealistisk dag.

Drog ju till Carolina vid 10.00 imorse och mötte upp henne sen drog vi ner till stan. Båda var helt pigga och kände sig fräscha men seriöst, det kändes som om att jag hade hamnat i ett helt annat land. Det var varmt, riktigt varmt - jag klagade t.o.m.. snacka om att jag inte fått värma på senaste tiden - haaha, och det kändes liksom som om att klockan var skit tidigt men ändå var alla uppe ( ?!!? )

Vi drog iaf till Tratten som jag älskar ( ganska dyra priser men du får dricka hur mycket kaffe du vill, perfekt för mig! ) och satte i skuggan och hade det enormt mysigt. 1 kokosboll och 3 koppar kaffe senare så drog vi in till centrum. Gick runt i alla affärer  -  REA på gång - och fick lite ångest över att jag inte kunde köpa någonting! Om vi ska åka på kryssning så måste jag verkligen spara allt jag har, får hoppas att föräldrarna och förhoppningsvis far-föräldrarna kan hjälpa till lite, ekonomiskt sätt då da med någon hundring. Vill så gärna åka..

Men hittade annars massa, massa saker om jag gärna vill ha  :)  

Sen drog det av till McDonalds där jag satt och asgarvade ihjäl mig eftersom Carolina höll på att dö p.g.a sin rädsla för fiskmåsarna som fanns vid uteplatsen som vi satt vid haaha. Träffade kusin Patrik och  efter några timmar mötte Athra upp oss vid H&M.

Snacka om att det finns mycket olika sorters stilar, har alltid gillat att bara sätta mig ner och kolla på alla som går förbi.. ganska intressant. Efter ett litet tag så blev Carolina också hon intresserad heehe. Hur klär sig folk egentligen ?

Gick runt lite mer nu med Athra och slutade upp på Centralen där någon grupp från Kulturskolan uppträdde, var ganska nice.. vi stod där och snackade och lyssnade på musik. Träffade även Johanna, Malin och Katja från klassen, kul!

Men sen vid 18.00 drog jag och Athra hem medan Carolina gick hem eftersom hon inte bor så långt därifrån.. alltså jag och Carolina hade nu varit nere på stan i 7 & ½ timmar, LOL! Haaha, jag orkar inte heller berätta i detalj men alla vet ju att jag och Athra kör nuddade-dig-sist-leken och idag så spenderade vi 30 för att jag skulle få nudda henne sist hahaha  x)  sjukt.. och vi båda tog hjälp utav små ungar för att en utav oss skulle vinna hahaha..

Nu är jag iaf extremt trött eller inte extremt men känner hur det kommer men vet inte om jag vågar sova. Tänk om jag kommer vakna upp pigg som en idiot om typ 4 timmar.. funderar på att kanske hoppa i bingen vid 00.00 tiden för då om jag sover ganska lite så kan jag ju dra mig o.s.v istället för att jag lägger mig nu och sedan vaknar upp när familjen fortfarande är vaken  ;p  Får se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0