UPPE HELA NATTEN

Nu är man klar. Nu har jag suttit och spelat poker med Carro i några timmar haaha.. men alltså jag är inte det minsta trött, lite jobbigt faktiskt  :/  För liksom om jag går och lägger mig så kommer inte jag vakna förens vid 15.00 och då är halva dagen förstörd, eller så kan jag ( som Carolina föreslog ) vara uppe hela natten men vet inte om jag kommer orka att vara uppe så länge och sedan kommer jag ju behöva vara uppe till minst 24.00 o.s.v så vet inte.. the dilemma haha..

( 15 min senare )



NEJ! Nu har jag och Carro bestämt oss för att vara uppe hela natten och för att sedan vid 10 eller någe sånt dra ner på stan för att käka frulle, MIIHI!
Carro har planerat att hon ska städa sitt rum och sen duscha och jag funderar på samma.. ska iaf dusha men städa vet jag inte. Bara för att jag är vaken så betyder ju inte det att jag vill väcka alla andra..

Ser framför mig hur jag kommer slockna vid 8 typ heehe  x)   Men något jag inte vill ha är blodsprängda ögon, kommer se ut som en pundare. Varför har inte vi sånna där ögondroppar som förminskar blodkärlen ( ? Dagen I-lands problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0